مقالات روز فناوري و برنامه نويسي مقالات روز فناوري و برنامه نويسي .

مقالات روز فناوري و برنامه نويسي

5 استراتژي براي موقعيت سازي برند


 

در حال حاضر استراتژي " جلب وفاداري مشتري " مهمترين استراتژي در حوزه فروش است.

اينترنت مردم را به درجه جديد از فهم و آگاهي رسانده است و قدرت را فروشنده به مشتري واگذار كرده است.

در اين مقاله در طراحي سايت پرنا به به ارائه نكاتي سعي ميكنيم در طرح استراتژي جايگاه سازي برند به شما كمك كنيم.

در صورتي كه چندان با مفهوم برندينگ آشنا نيستيد پيشنهاد ميكنيم اين مقاله را بخوانيد.

 

استراتژي برند چيست ؟

به طور خلاصه استراتژي برند به شما كمك مي كند تا بفهميد مردم - محصول يا خدمات - شما را چگونه ارزيابي مي كنند.

استراتژي و موضع يابي برند موضوع بسيار مهمي است و شما بايد قبل از اين كه به ساير جنبه هاي كسب و كارتان بپردازيد اين مسئله را حل كنيد.

در غير اين صورت حتما پسرفت خواهيد داشت !

حال به موضوه اصليب اين مقاله ;  تثبيت موقعيت برند مي پردازيم.

 

پيشنهاد بي همتاي فروش كسب و كارتان را كشف كنيد .

پيدا كردن ( پيشنهاد بي همتاي فروش كسب و كار ) يكي از اصلي ترين مراحل استراتژي برند در طراحي سايت ارزان است.

دليل اين كار ، تمايز از رقبا است تا مردم دليل براي خريد محصول شما داشته باشند.

اين شعار مي تواند از يك فلسفه ، داستان يا ... كه در اهداف شما وجود دارد نمايان كند.

 

 

براي مثال اين دو برادر در نيويورك به صورت ارگانيك كاكائو پرورش مي دهند ، محصولشان به هيچ عنوان بي همتا نيست !

ولي شعار فروششان چرا

اگر محصول دست ساز يا ارگانيك و ... به فروش مي رسانيد ، به فكر داستان كسب و كارتان باشيد.

 

كيفيت محصولتان را متمايز كنيد.

استفاده از كيفيت بالاي محصول براي موقعيت سازي برند يكي از موثر ترين راه ها طراحي سايت حرفه اي مي باشد.

اگر امروزه محصولتان كيفيت كافي را  طراحي سايت ارزان نداشته باشد به هيچ عنوان قادر به كسب وفاداري مشتري نخواهيد بود.

يا حتي بدتر ، با قدرت شبكه هاي اجتماعي ممكن است اعتبار خود را از دست بدهيد !

 

 

خارج از قواعد برندينگ عمل كنيد ! ريسك پذير باشيد.

شايد ما راه ها و نكات لازم را براي برندگي به شما توضيح دهيم ، ولي براي تثبيت موقعيت برند خودتان بايد دست به كار شويد.

خارج از چارچوب فكر كنيد ، ريسك پذير باشيد.

اگر محصول شما كيفيت بي نظيري دارد يا بي همتاست كلي استراتژي را دور همين موارد بچينيد.

منظور از اين جملات اين است كه شما از يك راه غير معمول موقعيت سازي برند را انجام دهيد.

 

 

تجربه خريد مشتري را شخصي سازي كنيد.

تا به حال شده كه محصولي را به صورت آنلاين خريداري كرده باشيد ، و در زمان تحويل كاملا دلسرد شده باشيد.

بسته بندي ، نحوه تحويل  و... همه به اندازه كيفيت محصول اهميت دارند !

فرض كنيد كه يك گيم ارجينال را از يكي از سايت ها خريداري كرده باشيد.

پس از خريد محصول و ارسال آن ، يه مجسمه از شخصيت اصلي آن بازي به صورت رايگان ، با يك متن : مثله " دنيا را آزاد كنيد " درون جعبه به شما هديه داده شود.

فكر ميكنيد چه اتفاقي مي افتد ، وفاداري شما به آن فروشگاه تثبيت مي شود ! شما فقط از آنجا خريد خواهيد كرد تا وقتي كه يك خراب كاري انجام شود !

 

روحيه خوب ، انجام كار هاي خوب :

اين نكته شايد يك مقدار برايتان عجيب به نظر برسد ، يا درست آن را درك نكنيد چون زياد با ان مواجه نشده ايد !

شما بايد نشان دهيد كه چه قدر از مشتري ممنون هستيد ، علاوه بر ان قسمتي از درآمد خود را به كار هاي خيريه و انسان دوستانه اختصاص دهيد.

و مشتري را حتما از اين قضيه آگاه سازيد.

البته با توجه به تفاوت هاي فرهنگي موجود حتما ، اين موضع را با تحقيق فراوان انجام دهيد.

 

نتيجه :

حال كه اطلاعات خود را از موقيع سازي برند بالا برديد ، فروشتان را افزايش دهيد .

اگر سوالي داريد با ما در ارتاط باشيد.

طراحي سايت پرنا

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۱۶:۴۳ توسط:admin موضوع:

10 مورد از اشتباه هاي مردم در طراحي سايت !


اشتباه ها در طراحي سايت , web design mistakes ,  اشتباه ها در طراحي وب سايت , اشتباه طراحي سايت , مشكل طراحي سايت , طراحي سايت ارزان

طي چند سال گذشته ميليون ها وب سايت طراحي شده اند ، بسياري از اين وب سايت هاي طراحي شده مشكلات متعددي دارند.

عدم توازن با برند ، صفحه لندينگ ها نه چندان جذاب ،  محتواي ضعيف ، منو هاي نا مرتبط و ...

همه ي اين دلايل باعث شكست خوردن پروژه سايت و سرخورده شدن افراد مي شود.

طراحي سايت پرنا در اين مقاله 10 مورد از رايج ترين مشكلات و اشتباه هايي مردم در اين زمينه انجام مي دهند آورده شده است.

 

اشتباه ها در طراحي سايت , web design mistakes , اشتباه ها در طراحي وب سايت , اشتباه طراحي سايت , مشكل طراحي سايت

 

1- ريسپانسيو يا وانكشگرا نبودن وب سايت :

 

امروزه بيش از 40 درصد وب گردي ها از طريق گوشي هاي هوشمند و تبلت ها صورت مي گيرد.

طبق پيش بيني ها به زودي اين آمار با لاتر از كامپيوتر هاي شخصي قرار خواهد گرفت.

طبق آمار ، در حال حاضر كمتر از 17 درصد وب سايت هاي جهان ( 876 ميليون سايت ) واكنش گرا هستند.

با توجه به پنالتي شدن وب سايت هايي كه وانكشگرا نيستند توسط گوگل ، اين موضوع بسيار حائز اهميت است.

 

2- استفاده از قالب هاي رايگان و آماده :

بسياري از افرادي كه اطلاعات چنداني از طراحي سايت ندارند ، با كشف قالب ها رايگان كاملا جذب آن ها مي شوند.

با كد هاي اضافي ، قالب هاي اضافه چندين برابر طراحي سايت حرفه اي كند تر خواهند بود.

و پس از مدتي به مشكلات و ارور هاي عجيب و غريب و فراواني بر خواهيد خورد.

شركت هاي بسياري هستند كه  طراحي سايت ارزان و اختصاصي انجام مي دهند.

انتظارات خود را پايين اورده و قالب آماده را فراموش كنيد.

 

3- فراموشي و توجه نكردن به هدف اصلي طراحي سايت :

الهام گرفتن از وب سايت هاي موفق يكي از شگرد هاي اصلي طراحي سايت است.

نكته مهم ، هدف اصلي شما از طراحي سايت است ، به طراح اجازه بدهيد بهترين چيزي كه براي شما مفيد است طراحي كند.

اگر مي خواهيد سايت كاملا شبيه يه گزينه خارجي يا وطني باشد ، در حالي كه حوزه ها هيچ ربطي به هم نداشته يا كاملا شيه هم باشد ، به موفقيت نخواهد رسيد.

هر وب سايت ، هدف خاصي ر دنبال مي كند ، آن هدف را پياده سازي كنيد.

 

4-استفده نا درست از هدر ، فوتر و سايد بار ها :

برهي از مردم فكر مي كنند ، اين محيط ها مخصوص تبليغات است.

درست از اين فضا ها استفاده كنيد ، آينده نگر باشيد ولي فعلا حال را در نظر بگيريد !

 

5-ثبت نكردن اطلاعات بازديد كنندگان :

گرفتن اطلاعات بازديدكنندگان براي برخي از وب سايت ها مي تواند بسيار مفيد باشد.

براي مثال ، وب سايت هاي آموزشي

چيزي كه بسياري از مردم فراموش مي كنند ، گرفتن اطلاعات ف مثل تلفن ، ايميل و ... از مردم است.

اشتباه ها در طراحي سايت , web design mistakes , طراحي سايت ارزان اشتباه ها در طراحي وب سايت , اشتباه طراحي سايت , مشكل طراحي سايت

 

6-نداشتن محتواي قدرتمند :

بيل گيتس يك بار گفت ، " محتوا پادشاه است "

اگر تمامي نكات گرافيكي ، UI & UX  و... را رعايت كنيد ، ولي محتواي درست و حسابي نداشته باشد كسي اهميت نمي دهد.

با توليد محتواي قدرتمند به صورت مداوم ، و بدون توقف ، زودتر از آنچه فكر مي كنيد پيشرفت خواهيد كرد !

رمز اصلي موفقيت در طراحي سايت همين است.

اشتباه ها در طراحي سايت , web design mistakes , طراحي سايت ارزان اشتباه ها در طراحي وب سايت , اشتباه طراحي سايت , مشكل طراحي سايت

 

7- سخت كردن دسترسي به محتواي هسته :

هر وب سايت هدفي دارد ، فرضا اگر وب سايت روانشناسي داريد ، هدف مردم از بازديد سايت شما  خواندن مقالات و آموزش هاي شماست.

برخي از وب سايت ها ، با بلوغ كردن وب سايت ، تبليغات فراوان ، منو هاي بي ربط ، دسته بندي ها بي مورد و زياد و ... بازديدكنندگان را گم مي كنند !!

مسير دسترسي به هسته سايت را ، راحت و آسان تنظيم كنيد.

 

8-به روز نبودن وب سايت :

بله ، برخي از مردم تمامي نكات بالا را رعات مي كنند ، ولي به هيچ هنوان پشت كار ندارند !

فراموش نكنيد ، رقباي زيادي در اين حوزه داريد ، دلسرد نشويد و وب سايت را زود به زود آپديت كنيد.

هر روز حداقل يك محتوا توليد كنيد ، ماهي يك بار براي آپديت هاي جديد اب شركت طراحي سايت تماس بگيريد.

اشتباه ها در طراحي سايت , web design mistakes , طراحي سايت ارزان اشتباه ها در طراحي وب سايت , اشتباه طراحي سايت , مشكل طراحي سايت

 

9-صفحات بهينه نشده ، خراب ، كامل نشده :

هيچ چيز بدتر از اين نيست كه روي يك لينك كليك كنيد و با پيغام "صفحه مورد نظر يافت نشد " مواجه بشيد.

در نظر داشته باشيد كه وب سايت صرفا صفحه اصلي آن نيست ، به همه صفحات اهميت بدهيد.

عكس ها و مطالب را بهينه كنيد.

اشتباه ها در طراحي سايت , web design mistakes , طراحي سايت ارزان اشتباه ها در طراحي وب سايت , اشتباه طراحي سايت , مشكل طراحي سايت

 

10-توجه نكردن به آناليز ها ، اخبار و آمار ها:

در حال حاضر ابزار هاي بسياري براي بررسي وب سايت وجود دارند.

بسيار از وب مستر ها از وحود اين ابزار بي خبرند ، و يا اهميتي به آن ها نمي دهند.

بازديد ها ، مدت زمان حضور كاربران ، و... را از طريق اين ابزار برسسي كنيد.

نقاط ضعف را برطرف كنيد و نقاط قوت را تقويت كنيد.

موفق باشيد

طراحي سايت پرنا

بيشتر بخوانيد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۱۸:۳۷ توسط:admin موضوع:

5 استراتژي براي موقعيت سازي برند


 

در حال حاضر استراتژي " جلب وفاداري مشتري " مهمترين استراتژي در حوزه فروش است.

اينترنت مردم را به درجه جديد از فهم و آگاهي رسانده است و قدرت را فروشنده به مشتري واگذار كرده است.

در اين مقاله در طراحي سايت پرنا به به ارائه نكاتي سعي ميكنيم در طرح استراتژي جايگاه سازي برند به شما كمك كنيم.

در صورتي كه چندان با مفهوم برندينگ آشنا نيستيد پيشنهاد ميكنيم اين مقاله را بخوانيد.

 

استراتژي برند چيست ؟

به طور خلاصه استراتژي برند به شما كمك مي كند تا بفهميد مردم - محصول يا خدمات - شما را چگونه ارزيابي مي كنند.

استراتژي و موضع يابي برند موضوع بسيار مهمي است و شما بايد قبل از اين كه به ساير جنبه هاي كسب و كارتان بپردازيد اين مسئله را حل كنيد.

در غير اين صورت حتما پسرفت خواهيد داشت !

حال به موضوه اصليب اين مقاله ;  تثبيت موقعيت برند مي پردازيم.

 

پيشنهاد بي همتاي فروش كسب و كارتان در طراحي سايت ارزان  را كشف كنيد .

پيدا كردن ( پيشنهاد بي همتاي فروش كسب و كار ) يكي از اصلي ترين مراحل استراتژي برند است.

دليل اين كار ، تمايز از رقبا است تا مردم دليل براي خريد محصول شما داشته باشند.

اين شعار مي تواند از يك فلسفه ، داستان يا ... كه در اهداف شما وجود دارد نمايان كند.

 

 

براي مثال اين دو برادر در نيويورك به صورت ارگانيك كاكائو پرورش مي دهند ، محصولشان به هيچ عنوان بي همتا نيست !

ولي شعار فروششان چرا

اگر محصول دست ساز يا ارگانيك و ... به فروش مي رسانيد ، به فكر داستان كسب و كارتان باشيد.

 

كيفيت محصولتان را متمايز كنيد.

طراحي سايت ارزان  استفاده از كيفيت بالاي محصول براي موقعيت سازي برند يكي از موثر ترين راه ها مي باشد.

اگر امروزه محصولتان كيفيت كافي را نداشته باشد به هيچ عنوان قادر به كسب وفاداري طراحي سايت حرفه اي مشتري نخواهيد بود.

يا حتي بدتر ، با قدرت شبكه هاي اجتماعي ممكن است اعتبار خود را از دست بدهيد !

 

خارج از قواعد برندينگ عمل كنيد ! ريسك پذير باشيد.

شايد ما راه ها و نكات لازم را براي برندگي به شما توضيح دهيم ، ولي براي تثبيت موقعيت برند خودتان بايد دست به كار شويد.

خارج از چارچوب فكر كنيد ، ريسك پذير باشيد.

اگر محصول شما كيفيت بي نظيري دارد يا بي همتاست كلي استراتژي را دور همين موارد بچينيد.

منظور از اين جملات اين است كه شما از يك راه غير معمول موقعيت سازي برند را انجام دهيد.

 

 

تجربه خريد مشتري را شخصي سازي كنيد.

تا به حال شده كه محصولي را به صورت آنلاين خريداري كرده باشيد ، و در زمان تحويل كاملا دلسرد شده باشيد.

بسته بندي ، نحوه تحويل  و... همه به اندازه كيفيت محصول اهميت دارند !

فرض كنيد كه يك گيم ارجينال را از يكي از سايت ها خريداري كرده باشيد.

پس از خريد محصول و ارسال آن ، يه مجسمه از شخصيت اصلي آن بازي به صورت رايگان ، با يك متن : مثله " دنيا را آزاد كنيد " درون جعبه به شما هديه داده شود.

فكر ميكنيد چه اتفاقي مي افتد ، وفاداري شما به آن فروشگاه تثبيت مي شود ! شما فقط از آنجا خريد خواهيد كرد تا وقتي كه يك خراب كاري انجام شود !

 

روحيه خوب ، انجام كار هاي خوب :

اين نكته شايد يك مقدار برايتان عجيب به نظر برسد ، يا درست آن را درك نكنيد چون زياد با ان مواجه نشده ايد !

شما بايد نشان دهيد كه چه قدر از مشتري ممنون هستيد ، علاوه بر ان قسمتي از درآمد خود را به كار هاي خيريه و انسان دوستانه اختصاص دهيد.

و مشتري را حتما از اين قضيه آگاه سازيد.

البته با توجه به تفاوت هاي فرهنگي موجود حتما ، اين موضع را با تحقيق فراوان انجام دهيد.

 

نتيجه :

حال كه اطلاعات خود را از موقيع سازي برند بالا برديد ، فروشتان را افزايش دهيد .

اگر سوالي داريد با ما در ارتاط باشيد.

طراحي سايت پرنا

بيشتر بخوانيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۰۶:۲۰ توسط:admin موضوع:

گواهينامه SSL چيست ؟ چگونه راه اندازي مي شود ؟


 

گواهينامه SSL چيست ؟

پروتكل هاي SSL ، فايل هاي كوچكي هستند كه داده هاي رد و بدل شده را رمز گذاري مي كند.

زماني كه SSL روي يك وب سرور نصب مي شوذ ، پروتكل HTTPS را به جاي HTTP ( به آدرس سايت نگاه كنيد ) فعال مي سازد.

با اين كار اتصالات بين هاست و مرورگر را ايمن مي سازد.

به طور معمول ، SSL ، براي امن سازي و رمز گذاري داده ها در تراكنش ها ، انتقالات داده ، رمز ها در ورود  كاربران و ... استفاده مي شود.

زماني كه شما SSL را روي سرور خود نصب مي كنيد ، با اين كار شما پروتكا HTTP را به HTTPS تغيير  مي دهيد.

اين (S) مخفف SECURE و به معناي امن است. علاوه بر آن يك علامت قفل سبز رنگ در آدرس بار شما ظاهر مي شود.

 طراحي سايت ارزان ,  طراحي سايت حرفه اي اگر شما وارد سايتي شده ايد و يك قفل سبز رنگ در سمت چپ آدرس سايت ديده ايد ، آن وب سايت داراي SSL است.

 

 

گواهينامه SSL چيست ؟ , گواهينامه ssl رايگان , پروتكل ssl چيست , پروتكل امن ssl , پروتكل امنيتي ssl

 

 

پروتكل SSL چگونه كار مي كند ؟

 

پروتكل هاي SSL با رمز گذاري كه معمولا با دو مد صورت مي پذيرد.

اين دو كليد كليد عمومي يا Public Key و كليد خصوصي يا Private Key مي نامند.

اگر براي مثال جعفر بخواهد پيامي را به علي ارسال كند با استفاده از كليد عمومي علي آن را قفل گذاري مي كند.

اما صرفا علي با استفاده كليد خصوصي خودش ميتواند اين پيام را باز كند.

متوجه روند كار شديد ؟ هيچ كس ديگري غير از علي نمي تواند آن پيام را باز كند چون با كليد عمومي خودش قفل گذاري صورت گرفته و تنها با كليد خصوصي خودش مي تواند آن را باز كند.

اگر يك هكر در ميانه را به اين پيام ها دسترسي پيدا كند ، تنها به يك ديتاي رمز نگاري شده مي رسد كه قابليت هك كردن را از او مي گيرد.

 

چرا به پروتكل SSL نياز داريد ؟

پروتكل  SSL ميتواند طراحي سايت ارزان از اطلاعات حساس شما مثل ، رمز كارت اعتباري ، پسوورد ها ، نام كاربري و ... حفاظت كند.

مزاياي SSL :

  • اطلاعات را در بين سرور ها ايمن مي سازد.
  • با افزايش امنيت ميتواند به بهبود رتبه گوگل و سئوي شما كمك كند.
  • باعث افزايش اعتماد بازديدكنندگان به سايت شما مي شود.
  • با حفظ امنيت نرخ مكالمات را افزايش مي دهد.

 

چگونه بايد SSL را روي سرور نصب كنيم ؟

با توجه به تحريم بودن ايران ، امكان خريداري SSL براي دامنه ir. فراهم نيست.

پس با دامنه com. يا ... ميتوان آن را خريداري كرد.

توجه داشته باشيد كه برخي از سرويس دهندگان سرور خودشان اين پروتكل را خريداري كرده و به صورت آماده به شما تحويل مي دهند.

شما صرفا بايد آن را فعال كنيد. قبل از خريد هاست حتما در خصوص SSL با پشتيباني صحبت كنيد.

ولي اگر هاست شما در حال حاظر اين امكان را ندارد شما بايد با استفاده از واسطه SSL را خريداري كنيد چون خريد آن از طريق ايران ممكن نيست !

اگر حساب paypal يا ... داريد خودتان يا اگر آشنايي در خارج از كشور داريد مي توانيد آن را خريداري كنيد. يا از وب سايت هاي واسطه ايراني استفاده كنيد.پ

توصيه ما خريد سرور يا هاستي است كه خودش اين پروتكل را خريداري كرده و به شما ارائه مي دهد .

موفق باشيد.

طراحي سايت پرنا

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۵۲:۵۵ توسط:admin موضوع:

cdn چيست ؟ شبكه توزيع محتوا چيست ؟


cdn چيست , شبكه توزيع محتوا چيست , شبكه توزيع محتوا ,  content delivery network چيست  , راه اندازي cdn , طراحي سايت , طراحي سايت ارزان , طراحي سايت پرنا , طراحي سايت حرفه اي

 

cdn چيست ؟ شبكه توزيع محتوا چيست ؟

 

cdn مخفف كلمه ( content delivery network ) است كه به پارسي شبكه توزيع محتوا ناميده مي شود.

cdn مجموعه اي از سرور هاست ، كه در نقاط مختلف كره خاكي و در قاره ها و كشور هاي مختلف توزيع شده اند.

هدف آنها دسترسي سريع تر به ديتا و اطلاعات از قبيل فايل هاي Html ، Css ، ويدئو ها و ... در اينترنت است.

محبوبيت سيستم توزيع محتوا روز به روز در حال افزايش است و در حال حاضر تمامي وب سايت هاي موفق مانند ، facebook ، google ، amazon ... از CDN استفاده مي كنند.

علاوه بر افزايش سرعت ، سيستم مديريت محتوا باعث افزايش امنيت سايت ها شده و از سايت ها را در مقابل حملات DDOS مصون مي دارد.

cdn چيست , شبكه توزيع محتوا چيست , شبكه توزيع محتوا ,  content delivery network چيست  , راه اندازي cdn , طراحي سايت , طراحي سايت ارزان , طراحي سايت پرنا , طراحي سايت حرفه اي

براي افازي سرعت سايت شما ميتوانيد ساير مقاله هاي ما را نيز بخوانيد

۷ راه افزايش سرعت وب سايت ( قسمت اول)

۷ راه افزايش سرعت وب سايت ( قسمت دوم)

آيا CDN همان هاست يا سرور هايي است كه استفاده مي كنيم ؟

 

CDN ميزبان اطلاعات شما نيست  و نمي تواند جايگزين هاست نخواهد شد. اگر از سيستم توزيع محتوا استفاده كنيد يا نه باز هم به هاست نياز داريد.

CDN ها اطلاعات شما را در يك سرور EDGE كش مي كنند ، به همين دليل ياست كه سرعت سايت را افزايش مي دهند.

با كش شدن اطلاعات ، پهناي باند مصرف شده هاست شما كاهش مي يابد .

به طور خلاصه اين سيستم بسيار مشكلات هاست ها را براي شما حل خواهد كرد.

cdn چيست , شبكه توزيع محتوا چيست , شبكه توزيع محتوا ,  content delivery network چيست  , راه اندازي cdn , طراحي سايت , طراحي سايت ارزان , طراحي سايت پرنا , طراحي سايت حرفه اي

 

مزاياي استفاده از CDN يا شبكه توزيع محتوا چيست ؟

 

cdn چيست , شبكه توزيع محتوا چيست , شبكه توزيع محتوا ,  content delivery network چيست  , راه اندازي cdn , طراحي سايت , طراحي سايت ارزان , طراحي سايت پرنا , طراحي سايت حرفه اي

اگر چه بسياري از مزاياي CDN به پخش بودن كاربران و بازديدكنندگان شما در كشور هاي مختلف به مي آيد ولي به طور كلي اين مزايا را مي توان به 4 دسته تقسيم كرد.

 

1-افزايش سرعت بارگذاري يا لود سايت (افزايش سرعت سايت ) :

با توزيع كردن داده ها به سرور هايي كه به بازديد كنندگان نزديك تر هستند ، سرعت لود محتوا افزايش مي يابد.

با افزايش سرعت شما مي توانيد كاربران بيشتري جذب كنيد و علاوه بر آن بر روي سئو خود نيز تاثير مثبتي بگذاريد.

2- مصرف پهناي باند كمتر هاست ها و در نتيجه كاهش هزينه :

پهناي باند يكي از فاكتور هاي اصلي هاست براي قيمت محسوب مي شود.

و همانطور كه گفته شد CDN ها با كش كردن ديتاي پهناي باند كمنتري از هاست شما مصرف مي كنند.

با اين كار مي توانيد قيمت كمتري براي هاست خود بپردازيد.

 

3-افزايش آپ تايم سايت ها با مصرف كمتر منابع هاست:

تمامي هاست هايي كه ما استفاده مي كنيم منابع محدودي از قبيل رم ، هارد ، پردازنده و ... را در اختيار ما قرار مي دهند.

به همين دليل با افزايش بازديد كنندگان شما ، ممكن سايت شما لود نشود و كاربران با ارور هاي عجيب غريب از قبيل ارور 500 مواجه شوند.

اين خطا زماني رخ مي دهد كه هسات شما توانايي خدمت رساني به همهي كاربران موجود در سايت را نداشته باشد.

سيستم توزيع محتوا با خدماتي كه ارائه مي دهد باعث كاهش مصرف منابع بازديد كنندگان خواهد شد با اين كار شما هم زمان مي توانيد به كاربران بسيار بيشتري خدمات ارائه كنيد.

 

4-افزايش امنيت سايت :

استفاده از سيستم توزيع محتوا سايت شما كاملا در قبال حملات DDoS  ايمن نگه مي دارد.

علاوه بر آن كلي بهينه سازي هاي امنيتي و ... براي شما به ارمغان مي آورد.

cdn چيست , شبكه توزيع محتوا چيست , شبكه توزيع محتوا ,  content delivery network چيست  , راه اندازي cdn , طراحي سايت , طراحي سايت ارزان , طراحي سايت پرنا , طراحي سايت حرفه اي

 

CDN چگونه كار مي كند ؟

سيستم توزيع محتوا تعدادي سرور قدرتمند است كه در سراسر جهان توزيع شده اند.

هدف اين سرور ها توزيع اطلاعات به صورت سريع تر ، ارزان تر ، ايمن تر و .. به كاربر است.

براي مثال اگر شما از كشور ايران به گوگل وصل شويد ، از طريق نزديك ترين سرور موجود ( كه در امارات قرار دارد ) در بين سايت ها كاوش مي كنيد.

اگر CDN وجود نداشت شما مي بايست با سرور هاي اصلي گوگل كه در آمريكا قرار دارد تبادل اطلاعات كنيد كه با اين كار مطمئنا سرعت گوگل به طرز چشمگيري كاهي مي يافت.

 

cdn چيست , شبكه توزيع محتوا چيست , شبكه توزيع محتوا ,  content delivery network چيست  , راه اندازي cdn

 

CDN ها دقيقا چگونه سرعت سايت را افزايش مي دهند؟ :

وقتي پاي سرعت سايت در ميان باشند بازديد كنندگان بسيار حساس هستند !

امروز كاربران دوست دارن كه وب سايت زير 5 ثانيه كاملا بازگذاري شود در غير اين صورت 98% آن ها سايت را ترك خواهند كرد !

سيستم توزيع محتوا به طور كلي با ارائه 4 خدمت زير سرعت سايت را افزايش مي دهند.

 

1-كاهش فاصله كاربر با سرور

با كاهش فاصله ، كاربر سريع تر مي تواند اطلاعات را دانلود كند و در نتيجه سرعت افزايش مي يابد.

 

2-كاهش استفاده از منابع سايت

با كاهش استفاده از منابع ، هاست ها مي توانند با سرعت بيشتري با بازديد كنندگان خدمت رساني كنند.

 

3-كاهش حجم داده هاي تبادل شده

با كش كردن اطلاعات ، شما وقتي كه يك وب سايت را براي دوم  مشاهده مي كنيد ، نيازي به دانلود كليه اطلاعات براي مرتبه دوم نداريد.

به طور خلاصه اين كار باعث كاهش حجم سايت ها و در نتيجه افزايش سرعت مي شود.

 

4- CDN ها باعث افزايش سرعت سايت هايي كه از SSL استفاده ميكنند مي شود.

اين مهم با كاهش HTTP request ها در خصوص TLS  به دست مي آيد.

 

cdn چيست , شبكه توزيع محتوا چيست , شبكه توزيع محتوا ,  content delivery network چيست  , راه اندازي cdn , طراحي سايت , طراحي سايت ارزان , طراحي سايت پرنا , طراحي سايت حرفه اي

سخن پاياني :

اكثر سيستم هاي توزيع محتوا رايگان نيستند شما براي دسترسي به اين خدمات بايد هزينه اي را به صورت ماهاهنه بپردازيد.

البته در حال حاضر CLOUDFLARE براي مدتي رايگان در دسترس است و به زودي آموزش ثبت نام در آن در سايت قرار خواهد گرفت.

يك نكته اساس براي استفاده از CDN ها اين است كه شما بازديد كنندگان زيادي كه از كشور هاي و مناطق مختلف به وب سايت شما مي آيند داشته باشيد.

در غير اين صورت اين سيستم نمي تواند تمامي خدماتش را به شما ارائه كند و به طور خلاصه اگر تازه طراحي سايت انجام داده ايد يا بازديدكنندگان كمي داريد ، به آن نيازي نداريد.

طراحي سايت پرنا

بيشتر بخوانيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۰۴:۴۶ توسط:admin موضوع:

Business Plan يا طرح كسب و كار تجاري چيست ؟


Business Plan | طرح كسب و كار | طرح تجاري | طرح كسب و كار تجاري | بيزنس پلن

به همين دليل است Business Plan يا طرح كسب و كار تجاري براي موفقيت هر وب سايت كاملا ضرروري است.

در كنار برندسازي و حوزه كاري شما ، يك طرح كسب و كار دقيق مي تواند شما را در بازار معرفي كند.

با طرح تجاري مي توانيد اهداف خود را مكتوب كرده ، راه هاي رسيدن با آن ها را بررسي كنيد و در نهايت به ان ها دست يابيد.

ساخت بيزنس پلن كار مشكل و زمان گيري است و معمولا در 3 فاز انجام مي گيرد.

 

 

Business Plan | طرح كسب و كار | طرح تجاري | طرح كسب و كار تجاري | بيزنس پلن

 

فاز كشف ( The Discovery Phase ) :

قبل از توسعه هرگونه استراتژي يا طرح كسب و كار ، ابتدا بايد تحقيقاتي در خصوص كسب و كار مورد نظر صورت بگيرد.

با درك دقيق صنعتي كه مشتري در آن فعاليت ميكند ، امكان توسعه يك Business Plan وجود دارد.

يكي از بهترين روش هاي تحقيق ريال بررسي دقيق رقباي شركت مورد نظر است.

با بررسي رقبا ، طرح و شِما و همچنين استراتژي كلي اين صنعت را متوجه مي شويد.

پس از بررسي رقبا ، صحبت با مسئول اصلي پروژه طراحي سايت ، مثله مدير عامل ، معاون ، يا هر شخصي كه وظيفه طراحي سايت به او سپرده شده است  صورت مي گيرد.

در اين مكالمه شما بايد كاملا دقيق ، دليل طراحي سايت اين شركت يا مجموعه را متوجه شويد.

اهداف آن ها چيست ؟ ، چه ظاهري برا سايت در نظر دارند ؟ ، در حال حاضر سايت دارند ؟ ، مشكل آنها با سايتشان چيست ؟ و...

شما بايد كاملا قضيه را از ديد آنها ببينيد ، يا درصورتي كه قبلا كار طراحي سايت ارزان را انجام داده اند ، مشكلاتشان با طراح قبلي چه بود ؟

به طور كلي ، فاز كشف ، فاز تحقيق است.

در عين حال مهم ترين قسمت نيز مي باشد ، اگر اين مرحله را درست انجام دهيد ، درصد موفقيت بالا ميرود.

 

فاز حسابرسي ( The Audit Phase ) :

پس از مرحله نخست ، خواسته يا نا خواسته وارد فاز حسابرسي مي شويد.

در اين مرحله ، كليه اطلاعاتي كه از اين كسب و كار ، رقبا ، وب سايت فعلي و ... جمع آوري كرده و به صورت قابل ارائه در مي آوريد.

در اين مرحله امكان سنجي طرح انجام مي شود ، يعني مشخص مي شود كه آيا واقعا امكان موفقيت وجود دارد ؟

اين آمار و ارقام را به كساني كه -تصميم گيران - پروژه هستند نشان داده و توضيح مي دهيد.

 

فاز استراتژي وب ( The Web Strategy Phase ) :

پس از ارائه حسابرسي ، نوبت به طرح استراتژي وب مي رسد.

در اين مرحله ، شما با تحقيقات و بررسي هاي دو فاز اول ، سفارش ها و نكات لازم را براي طراحي سايت حرفه اي ازائه مي دهيد.

به طور خلاصه شما در اين فاز يك ماكت و مدل از وب سايت ارائه مي دهيد.

مراحل خريد ، قدم ها و ... را شرح مي دهيد. اين مراحل بايد با توجه به دو فاز قبلي درست و به ترتيب باشند.

پس از آن راه هاي موفقيت اين وب سايت  را تعريف كرده و شرح مي دهيد.

 

نتيجه و دست آورد هاي ممكن :

زماني كه طرح كسب و كار را توسعه مي دهيد ، هر كار و عملي بايد به منظور رسيدن به اهداف تعيين شده باشد.

شما محتوا و ويژگي هايي ميخواهيثد كه مردم را وادار با بازگشت به سايت كند .

با بررسي تحقيقات و اناليز هاي انجام شده ، كليه نكات لازم را ازقبل مشخص كرده و در وب سايت پياده مي كنيم.

در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص طرح كسب و كار تجاري مي توانيد با ما در ارتباط باشيد.

بيشتر بخوانيد

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۰۶:۲۰ توسط:admin موضوع:

طراحي سايت با جوملا چگونه است ؟


طراحي سايت با جوملا

جوملا هم مانند وردپرس يك سيستم مديريت محتوا (CMS) است كه رايگان و opensourse است.

زبان joomla مانند وردپرس PHP است و از طريق MYSQL به ديتابيس متصل شده و اطلاعات را دستكاري مي كند.

در حال حاضر جوملا حدود 4% وب سايت هايي كه انلاين هستند را در بر ميگيرد. اين CMS  نسبت به ساير سيستم هاي مديريت محتوا  خيلي  در بين عموم كاربرد ندارد.

ولي با توجه به هسته قدرتمندش همواره مورد توجه طراحي سايت و مشتريان بوده است.

 

ويژگي ها و نكات مثبت طراحي سايت با   joomla :

توانايي كش كردن و در نتيجه سرعت لود بالادر بازديد دوباره از وب سايتي هايي كه با اين سيستم ساخته شده اند.

قابليت استفاده از Rss

قابليت مديريت آسان منو ها

تالار گفتان

توانايي ساخت نوشته و مقاله

توانايي ساخت صفحات جديد

و همچنين پشتيباني از زبان شيرين پارسي

طراحي سايت با جوملا

پيشتينه و تاريخ joomla ! :

جوملا سال 2001 در خانواده اي مذهبي چشم به جهان گشود. شركت سازنده اش مايكرو بود و نامش در ابتدا مامبو بود نه جوملا

پس از اختلاف نظر بيشت سران مايكرو ( كدومشون نداشتن! :) گروهي از از اين شركت جدا شده و نام محصولشان را جوملا گذاشتند.

و اين محصول هم با توجه به اپن سروس بودنش ، قدرتمند شد و ايده هاي بسياري از برنامه نويسان و گرافيست هاي سراسر وب دريافت كرد و در نهايت هميني شد كه ميبينيد !.

براي شروع چه كنيم ؟

براي شروع joomla را از اين لينك دريافت كنيد.

البته ميتوان نسخه فارسي را با جست و جو پيدا كرد.

كليه آموزش هاي مربوط به نصب و استفاده و همچنين تم هاي اماده موجود هم با يك جست و جوي ساده در دسترس است.

joomla  صرفا شامل قالب هاي آماده نميشود ! با استفاده از هسته مركزي جوملا ميتوان قالب هاي اختصاصي كه از پايه كد نويسي مي شوند را توليد كرد. !

طراحي سايت پرنا

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۴۶:۱۰ توسط:admin موضوع: